Photobucket

You .



Hye , hello and assalamualaikum babes .
                         
                        Hmm , aku rindu sgt sgt dah dekat syith danial ni . Lagi lagi harini anniversary kitorang . Aaaa , mcm mcm kami merepek harini buat cute kan , hehehe . Hmm awak . seriously saya jujur . Saya hanya ada awak dalam hidup ni sebagai teman hidup saya . Saya taknak sakitkn hati awak :( saya nak jaga hati awak sebaik mungkin . Kalau lah mmg dijodohkan kita bersama ya allah . indahnyaa dunia kita ni kan sayangg :D hehe , can't stop thinking of you baby . No wonder lah saya selalu mimpi pasal awak . comel sgt awak dlm mimpi saya tuu . hehe . alala , jgn fikir bukan bukan tau saya mimpi baik baik ja :D Awak cinta mati saya . Iloveyou boboiyotttt <3 muah setempek .wekkk .  okaylaa byee . penat typing ni tauu ..

Story Cik Eija. Thanks stalker :D