Hmm .


                                    



Hye , hello and assalamualaikum babes , 

                   


                     hai sayang . Awak dah tidur sekarang ni dah pukul 12.40 . Saya nak call awak tadi tapi saya call awak tak angkt mungkin awak dah tidur . takpa saya faham . Awak penat lainklai ja saya call awak . Hmm awak sumpah saya betul betul nak mintak maaf atas apa yg jadi . Saya takut nak cakap depan awak :( Tapi yg betul betulnya saya rindukan awak setengah mati . Saya sayangkan awak lebih dari awak sangkakan . Sayang saya dekt awak takboleh nak dibandingkn dgn apa pon sayang . Hmm awak , saya betul betul mintak maaf . Saya sedar kejamnya saya selama ini terhadap awak . Ya allah , saya bersyukur sbb Allah dah temukan saya dgn seorang lelaki yg betul betul ikhlas jujur cintakan saya . Awak terima kasih atas semuanya . Saya betul betul mintak maaf . Saya sanggup melutut depan awak . saya tahu awak terasa sangat :"( sorry sbb dah buat harini hari yg pling spoil dalam dunia malah dah buat anniversary kita spoil . hmm awak , saya bukan lah org  yg baik utk awak tpi saya cuba sayang saya cuba nak bahagiakan awak . Saya cuba nak masuk dalam kehidupan awak . Saya cuba semua tu :( Tapi apakan daya saya , saya ttp manusia biasa takkan pernah lari dari melakukan kesilapan . Saya hargai semua apa yg awak buat utk saya . Awak lah Hero saya . Awak lah Kawan baik saya . Awaklah Teman Rapat saya . Awak lah Kekasih hati saya . Awaklah bapa saya  . Awaklah buah hati saya . Awaklah tempat saya mengadu . Awaklah tempat saya bermanja :( Awak semuanyaa . Awak dah jaga saya dengan baik . malah awak dah jaga perasaan saya dgn baik . Ya Allah , beruntungnya saya ada awak . Saya takkan lepaskan awak . Awak ttp milik saya . Kita jaga relay kita ya sayang . Hmm anniversary kita baru ja habis and now dah masuk 23.12.2012 . Bnyak pengalaman manis dan pahit yg kita kongsi sama sama . Kita dah belajar banyak benda dan banyak benda juga lagi yg kita perlu belajar . Saya tak janji nak jadi bidadari paling cantik dalam dunia ni tapi saya janji saya akan jadi hak awak yg Halal satu hari nnti . Saya tak janji yang saya akan berada dengan awak selamanya , Tapi sayang selagi saya hidup saya akan terus berada dengan awak sedia support awak . Hmm , maafkan saya sayang . Saya tahu saya dah banyak buat salah . Saya ikhlas cintakan awak mohamad syith danial bin ahmad saidin . Saya ikhlas ! Ya saya ulangi saya ikhlas ! hmm , kalau la awak tahu betapa rindunya saya dkt awak betapa rindunya saya dengan semua memories kita.  Hmm , saya pasti akan nangis 24/7 tapi saya wajib  kuat dan saya tahu awak pon kuat . Hmm saya mintak maaf sekali lagi sbb walaupon kita dekat tapi kita ni bagaikan cple jarak jauh kann .. Hmm , dekat di hati sayang . Hati memainkan peranan penting . Saya tak mintak harta awak . tpi saya mintak awak hargai kehadiran saya . Saya akan hargai awak sebaik mungkin . InsyaAllah sayang . Kalau dipanjangkan umur dah jodoh tak kemana kita . Kalau Allah dah tetapkan saya sebagai permaisuri yg akan bertahta di hati awak . Sya terima itu dgn senang hati . Tapi klau bukan saya utk awak satu hari nnti saya nak awak ingt ni sayang 'Allah dah tentukan yang lebih baik dari saya malah 1000 kali lebih baik dari saya . Sebab apa yg ditentukan oleh Allah itulah yang terbaik . Saya nak awak jaga orang itu bagaimana awak jaga saya . Sbb masatu saya hanya mampu doakan awak semoga awak bahagia .Ya sayang awak pahamkan ayat ni ya . Bukan saya takmau jadi milik awak tapi kalau la kita bukan dijodohkan . Kita kena terima hakikat . Hmm , selagi saya ada awak . Hati saya gembira. Terimakasih ya Allah kau dah temukan aku dengan seorang insan yang betul betul penyabar seperti dia . Hmm saya banyak belajar dari kesilapan . Saya harap awak dapat maafkan saya . Saya tak sepatutnya biarkan awak lama lama tak jmpa saya . Saya tahu awak rindu saya . begitu jugak saya rindukan awak . Awak jaga diri awak ya . Saya selalu ada dekat dengan awak .. Selalu berada di hati awak. Awak pejamkan mata awak sayang . Awak akan nampak bayang saya sedang senyum melihat awak . Hmm , SAYA SAYANGKAN AWAK MOHAMAD SYITH DANIAL ! ASSALAMUALAIKUM .

Selamat malam .  Hmm sekali lagi sya mintak maaf dan harap awak maafkan saya . 








                                                                                                           Sincerely ,
                                                                                                          Hatisaya .
                                                                                                            23/12/12
                                                                                                          Ahad .


                                                                                                              
Story Cik Eija. Thanks stalker :D