Photobucket

Dear Sahabat ...


Hye assalamualaikum .
                     
           Hmm apa khabar semua ? Aku tahu korang semau mesti sihat . Begitu jugak aku sihat terlebih ni . hikhik :D Hmm , act ada something yg aku nak ceritakan or lebih lengkap aku nak luahkan . Hmm , berat gila hati aku nak tinggalkan Smkmb even mmg kami semua bertekad pada mulanyaa dah takmau sekolah situ atas sbb sbb tertentu . Kami nign cari pengalamn baru katanyaa . Hmm tapi akhir bulan ni lain pulak jadinyaa lpeas kami semua dah ambik result Pmr . Sorang ke utara sorang ke selatan .. dan blablabla ..
             
           Hai kawan , hmm . Aku sumpah bersyukur sgt sebab kenal hampa . Kalau aku nak listkan nama mmg banyak. . Tapi aku tahu kalini aku betul betul touching . Hmm sbb kita semua dah mcm big family .. Aku sayang hampa semua . Aku tak sggup nak hilang hampa semua . Kosong hati aku nnti kalau takda hampa , susah dahlaa nak tgok gelak tawa mcm dulu . Lepak sama sama mcm dulu . Masuk kelas mcm dulu . Ponteng kelas mcm dulu . eh ? ahah . Bash budak mcm dulu . Buli junior . Kacau junior . Makan karipap . weee ~ Hanya Allah jaa tahu betapa rindunyaa aku kt hmpa .
           
          Kalau aku tgh jejakkan kaki aku dkt sekolah sekarang , mesti aku akan nampak bayang bayang kita berada kt merata temoat . Atas bawah tangga , dekat dataran depan kelas . Hmm *lap air mata * tapi kita semua kena redha kalau semau ini utk cita cita kita semua kan . aku faham even ini mmg ssah utk kita semua . Harap kita dpt jumpa lagi kalau kita umur panjang .


   Nanti bila dah pindah kita jgn lupa contact tau . Ingt ! dimana pon kita berada hati kita tetap bersama . Aku tak main main kalini aku serious aku syg semua . Hmm dear kawan , aku ingt lagi time kita dekat kem haritu . Itulah hari paling best yg pernah aku alami . Hmm harap semuanya akan kembali mcm tu balik tpi malangnayaa semua tinggal kenangan manis :") thanks semua sbb sggup ada dgn  aku time aku susah time aku senang . Backup aku bila perli advice aku time aku down . Hmm ya Allah aku harap aku akan jmpak kawan baru mcm hampa jugak . Aku takkan lupakan semuanyaa . Aku akan rindukan pelajaran yg kita belajar tiap tiap hari . Aku rindu nak pangkah org . Hmm , smuanyaa aku rindu .. Aku rinduuu sgt sgt . Hmm please ya , kita capai cita cita kita bersama . If Pmr ni kita gagal , kita usaha utk Spm ni . Insyaallah kita boleh berjaya .

  Nanti aku akan buat event utk kita semua . Insyaallah kalau masatu kita masih ingt antara satu sama lain .Kita bukan kawan biasa tpi kita Sahabt . Sahabat takkan berpisah .. Assalamualaikum . eh ? Haiiiii :D kalau hampa ada terbaca ni . Hmm aku nak cakap , aku mintak ampun mintak maaf sbb selalu susahkan hampa and selalu buat hampa sakit hati ka . Halalkan makan minum yg hampa bayarkan . Aku SAYANG HAMPA. hmm :/ Aku tahu kadang kadang aku ni meroyan habih maki hampa terkutuk belakang ka . hmm sumpah aku mintak maaf . Aku tahu kadang kadang aku jugak pernah sakitkan hati slah sorang dari hampa . Aku sayang hampa . Aku akan simpan smua best memories kita . Thanks sbb sanggup jadi sahabat aku . Sahabat dunia akhirat aku . Aku sayang hampa . Aku ulangi aku sayang hampa .
















sincerely ,
                                                                                                                                                         Jijah
                                                                                                                                  21/12/2012 .9.30p.m

Story Cik Eija. Thanks stalker :D