Photobucket

Girlfriends Boyfriends ♥










                                                          
  Assalamualaikum .





Hello , my babies . hampa dua dah celebrate birthday kan .  SELAMAT HARI TUA . sorry guys agak lambat aku update blog . Seriously , aku syg hampa semua . hmm AQMAL FIKRY , ANIS NABIHAH and NUR ATHIRAH . sorry pasal tadi . Aku mmg nak turun hang dgn hampa sgt .tpi , aku takboleh nak lawan takdir tu . parents aku tak bgi keluar tiba2 ja . Aku takkan nak bertekak , aku penatdah pujuk depa . Shoooo sorry my dearr :( mmg salah aku kalini . Aku tau hampa berharap sgt tadi , sorry kayyy . so mcm ni , aku ambik ja pic hangout semua masa birthday tyrah/nab or masa lepak kt tasik tadi .Please babe :( serious salah aku . tahuuu hampa tgh membara kt akuu tahap dewa sekarang . so , how ? Insyaallah , nextime aku akan turun dgn hampa . Sayangg hampa semuaaa ♥ . Aku mmg taksangka benda ni nak jadii . hmmm hmm *mengeluh utk ke seribu kali kay , guys . Aku promise dgn hampa . takkan buat janji keling dah or janji tak ditepati . *Sgtlah annoying apa yg aku update ni . wthever lah --'
         iloveyou guys
PLEASE FORGIVE ME :*












































Story Cik Eija. Thanks stalker :D